Arwidssonstiftelsen växer

Arwidssonstiftelsen fortsätter att utveckla sitt arbete för ett starkare samhälle genom samverkan mellan forskning, näringsliv och offentlig sektor. Vi är därför glada att välkomna Angelica Tessmar som medarbetare till stiftelsen.
Angelica kommer senast från en roll som stabschef på tekniska förvaltningen i Solna stad, och har mångårig erfarenhet av att arbeta med strategisk kommunikation, samhällsutveckling och samverkansfrågor på kommunal, nationell och internationell nivå.
Arwidssonstiftelsens vd Anna König Jerlmyr ser rekryteringen som ett välkommet tillskott till verksamheten.
– Vi är mycket glada över att välkomna Angelica till Arwidssonstiftelsen. Hennes erfarenhet av kommunikation, relationsbyggande och samhällsfrågor kommer att vara en stor tillgång när vi fortsätter att utveckla stiftelsens arbete tillsammans med våra partners och nätverk, säger Anna König Jerlmyr.
Du når Angelica på angelica@arwidssonstiftelsen.se